tirsdag 18. mars 2008

Mandag - igjen...

Enda en mandag, og jeg måtte være i ro pga. ankelen :-( Den er vond igjen etter at jeg vrikket den på ny, to ganger, under funksjonsanalysen.

Dermed ble det bare hagen på hundene, og ingen trening. De to yngste var ute hele dagen, mens Tara først ble satt ut på ettermiddagen (hun bjeffer sånn, når det arbeides med spikerpistol....), - må ta litt hensyn til naboene....!

Da Dewey hadde fått nok av å være ute alene, hoppet han igjen over gjærde, og der hang han... Begge jentene bjeffet som galne, og Einar løp ut og reddet han. Huff lærer han aldri??? Heldigvis hadde han sele på seg, så han ble ikke på noen måte skadet.

På kvelden syntes Dewey tydeligvis han hadde hatt "fri" lenge nok, da begynte han å lete etter papir over alt (han har fått belønning for å hente ting før..), og jammen fant han noe tvistpapir under en stol (hemmmm, hvem kan det være tro....? jeg har mine mistanker....) Han kom og leverte fint til Eivind, noe som resulterte i belønning. Etter hvert romsterte han mer og mer, og jammen fant han noe hele tiden! Til sist kom han med papiret, gikk til kjøkkenet og ventet på at vi skulle reise oss og hente belønningen. Smart gutt! Det er som jeg sier; han må bare få lov til å jobbe litt hver dag, hvis ikke kjeder han seg i hjel, - tror jeg....

Ingen kommentarer: