søndag 18. mai 2008

18 Mai

I dag var det mening jeg skulle på trening med Tara og andre ivrige fra NRH, - men den som ikke klarte å stå på beina var meg :-( Hoftene, korsryggen og øvre rygg var helt ødelagt , og sviktet meg helt i dag. Lenge siden Bekhterevsen har vert så ille og slått så hardt til :-(
Nå er det ganske visst ikke mange år siden jeg mått bruke krykker hver 17 mai - og jeg tok nok litt for hardt i, i går….. - kroppen min takler ikke å gå og stå på asfalt i mange timer. Surt, men sånn er det bare. Dermed ble det ingen trening i dag heller :-(
Får bare håpe jeg er i noenlunde form igjen ganske fort.

4 kommentarer:

Anonym sa...

Huffsann, det hørtes ikke bra ut. Du får ha riktig god bedring, Ghita.

Anonym sa...

Håper formen din er bedre i dag, Ghita. Klæm!

Ghita sa...

Takk for det, Aud.

Ja, formen er bedre i dag, Krissi. I dag kan jeg i alle fall bevege meg :-)

Får nok bare komme meg ut i terrenget igjen - det er det eneste som hjelper! (Men da må jeg jo nesten kunne gå...)

Anonym sa...

God bedring!