torsdag 2. oktober 2008

Ute av drift……

Etter å ha fått forhandlet meg frem til å få ha Tara med på trening denne onsdagen (det var også Respitt – og Tara ledet pr dags dato) - skar alt seg….
Jeg laget middag, vi hadde spist, jeg var pakket og klar til trening, men så ble det akutt do-gåing. Etter gjentatte ganger måtte jeg bare innse at det ikke ble noen trening på meg denne dagen… Sviland i mørket med magasjau frister ikke…..

Jeg hadde ingen muligheter til å få gitt beskjed til noen heller, da alle mobilnr mine er borte. Det eneste jeg hadde var Krissi sitt – men hun skulle heller ikke på trening. Derfor får jeg bare be om unnskyldning til alle på laget mitt fordi jeg ikke fikk gitt beskjed – men regner med at dere forstår.

En som i alle fall ble glad var Eivind. Nå kunne han ta med seg Tara på respitten likevel. Hvordan det gikk aner jeg ikke, men tror kanskje hun beholder ledelsen - inntil videre…..

Ingen kommentarer: