torsdag 27. november 2008

Overvær på Orre

Først vil jeg få takke Paul og Krissi som hadde meldt avbud via nettsidene ”våre”!

Jeg var inne på den lokale hjemmesiden til NRH rett før jeg kjørte til trening i går, altså ti på fem i går ettermiddag. Hadde en magefølelse på at det ville komme flere som ikke skulle på trening, men ingen andre avmeldinger. Derfor lot jeg forsiktig gleden slippe løs…. - nå blir det trening;-)

Så da jeg var på vei til trening, fikk jeg melding av Kristin om at hun ikke kom. Ok den var jeg forberedt på… (hadde snakket med henne tidligere på dagen). Nesten ute ved Orre (kjørte forbi inkjøringen da jeg snakket med Krissi… ;-) ringte Krissi med beskjed om flere avbud :-( Hun lurte derfor på om ikke jeg heller ville dra til en av de andre gruppene for å trene med dem. Det ville jeg ikke. Jeg gidder ikke bruke hele ettermiddagen på å kjøre for å trene bitte litt. Da trener jeg heller alene, (hadde jeg derimot fått meldingen før, så hadde jeg dratt til en av de andre grupene. - Nå kan jeg såpass mye selv at jeg alltids skal få trent på noe. Det var verre før, da jeg ikke visste hvordan jeg skulle angripe saker og ting, og derfor trengte hjelp) Dette sa jeg til Krissi. Hadde også et svakt håp om at Ronny og John skulle komme, alle de andre var nå eliminert bort :-(

Uansett tusen takk Krissi for at du ga meg beskjed, det var veldig fint gjort av deg!

Under over alle undere Ronny kom :-D ! Derfor slapp jeg å finne på noe alene. Han ringte også til John, - som var på jobb….

Nok klaging…..
Det endte med at vi fikk trent overvær :-) Ronny la seg ut helt ute ved havet, og Tara og jeg gikk inne langsmed bekken. Tara slo på Ronny allerede ved bilen, men sleit med å finne han. Det var mye vind i dag. En gang måtte jeg kalle henne inn, for da var hun på vei for å ta spor etter Ronny, og det ville jeg ikke. Tara kom villig på innkalling, og var helt i hundre i dag. Jeg så på blikket hennes at dette var kjekt ;-) Etter at hun hadde funnet Ronny, gikk han videre. I mens dro jeg Tara med meg motsatt vei, så gikk jeg ett stykke inn i terrenget før jeg slapp henne - etter at Ronny hadde meldt fra at han var på plass. Enda en gang fin melding og påvisning. Det ble en liten økt, men det var kvalitet på den. Derfor er jeg godt fornøyd, både med Tara, figurant og meg selv ;-)

Etterpå fikk Daisy og Ronny ett fint langt funn på meg, så trente vi litt melding, og skravlet litt før vi tok en tidlig kveld.

Det ble altså en fin trening på oss uansett, men jeg har en bønn å komme med: Kan ikke alle VÆRE SÅ SNILLE å melde avbud på nettet når de vet de ikke skal på trening. Ting kan oppstå i siste liten, det vet jeg alt om, men prøv i alle fall å gi beskjed når dere vet dere ikke skal på trening PLEASE!!!!

Ingen kommentarer: