lørdag 20. desember 2008

En travel uke…

I uka som har gått har det bare vært sporadisk trening på hundene, - og noen turer…., men det virker som om de har godt av det også….. Alle hundene har hatt noen knalltreninger - når vi har trent. I går var det Maia som både gikk tur og som trente alle 3 - i lydighet, for Eivind og jeg var nesten ikke hjemme hele dagen. Vi kom først hjem 22.30 etter å ha handlet omtrent alle julegavene. (Jippi! )
For første gang på 15 år har jeg klart å være med på hele julehandelen, (og det til tross for at jeg stupte ned trappa forrige dagen og vrikket ankelen, igjen….) - så treningen i NRH må jo ha noe for seg ;-) Jeg hadde bare en gang der jeg måtte sette meg ned når bekkenet sviktet (bekkenløsning) – og det er jeg veldig godt fornøyd med :-) Klarer å fungere ganske godt i hverdagen nå – herlig!!

Ingen kommentarer: