søndag 7. desember 2008

Jule-konkurranse i Rallylydighet


Rallylydighets konkurranse vil bli avholdt den 22 desember 2008.

Sted: Storevarden skole. (Parkering ved barnehagen)

Fremmøte: 17.30

Medlemskap: Kr. 150,- vil vare ut 2009, og kan betales til meg på stedet.

Konkurranseavgift: kr. 150 pr. ekvipasje

Påmelding til meg innen 14 desember.
Alle klasser (må være forhåndspåmeldt).

NRL har lovet meg å legge ut info om dette stevnet på nettet, men jeg vet av erfaring at de kan være noe seine......, dette bare til info - om dere skulle lure på hvorfor det ikke ligger ute på NRL sine sider ;-)

Skulle det ellers være noe som er uklart, så ikke vær redde for å ta kontakt.

Arrangør og Dommer er Ghita Fossum

2 kommentarer:

Anonym sa...

Hei Ghita,
Høres kjekt ut med julekonkuranse, synn jeg bor så langt unna ellers hadde jeg kommet.
Lykke til.

Klem Cecilie

Ghita sa...

Takk Cecilie.

Ja, det er kjempesynd at du ikke er her, håper likevel du holder Rallyformen ved like ;-)

Vi snakkes på nyåret!

Takk for julehilsenen og klem tilbake, hils Finn og "gjengen".