torsdag 26. februar 2009

Utfordringen....

Jeg ble utfordret av Tone!

Her er oppgaven:

(På datamaskinen). Åpne mappa "Mine bilder" (eller hva navnet på den mappa som du har bildene i, heter)
Her har du trolig mange mapper (eller er alle bildene uten mappe..?). Åpne den 4. mappa.
Finn det fjerde bilde i denne mappa.
Legg det ut på bloggen din og skriv om det.
Inviter fire til å være med på utfordringen. Link til de i bloggen din og la de få vite at de er utfordra.
PS. Er dette bilde et personlig du ikke vil dele med noen, så bruk fornuften og ta et av de andre. Vi vet jo ikke at du tok bilde fem i steden ;).


Her er bildet jeg fant:

Det var bare 3 bilder i denne mappa, og alle bildene var tatt med mobil. Dette bildet ble tatt i midten av desember i Trondhjem. Det viser Benjamin på sin aller første aketur! Han er sammen med mammaen og pappaen sin ;-) Jeg fikk bildet tilsendt på mobilen.

Jeg utfordrer nå Krissi, Kristin U, Hellen og Cecilie til å gjøre det samme :-)

1 kommentar:

Anonym sa...

og jeg har gjort leksene mine ..... se bloggen min :-)