tirsdag 31. mars 2009

En liten tur….

Jeg sliter fortsatt med å gå skikkelige turer med hundene – særlig når de må gå i bånd. Så i går morges stod jeg tidlig opp og gikk en god tur med dem løse. Det ga både hundene og meg en herlig mosjonsrunde (forholdene tatt i betraktning), så da jeg kom hjem igjen ca. 06.45 hadde jeg hele dagen for meg selv. Det var en deilig følelse :-) Skulle ganske visst til fysioterapeuten igjen, men det tar jo ikke så lang tid. Fikk ellers brukt dagen på en del konfirmasjonsforberedelser – mange ”småting” som skal på plass….. – og hjulpet Maia med et skoleprosjekt.

Jeg sliter fortsatt med å få trent hundene skikkelig, men heldigvis får de stort sett en økt på agilitybanen hver dag – det tar Eivind og Maia seg av.

Selv var jeg på Tananger med Rallybanen. Det var bare en deltaker som kom denne dagen – så hun fikk trent skikkelig, noen av de andre hadde gitt beskjed om at de ikke kom, og takk til dem for det ;-)

Jeg kjenner godt i kroppen at jeg stod så lenge i går, - det tar nok tid å bygge seg opp igjen. Lengre tid en jeg er villig til å innse…… Derfor, da klokka ringte og hundene og jeg skulle ta turen vår i dag – måtte jeg melde pass. Ingenting fungerte som jeg ville det skulle, så i dag får nok hundene bare en liten tur rundt turstien – i bånd. Kanskje jeg får til en bitte liten treningsøkt – etter at jeg har passet Benjamin, det er i alle fall planen…..

Ingen kommentarer: