tirsdag 16. juni 2009

Resultater Rally Lydighets stevne 15/6-09

Da er sesongens siste Rally Lydighets konkurranse her på vestlandet over, den neste blir nok ikke før på seinhøsten en gang. Tror jeg.....

Først må jeg få skryte litt av alle deltakerne. Gratulerer alle sammen! De to som disket denne kvelden sleit jeg med å diske - for de gikk også knallbra!! Bare så synd at de gikk videre uten å ta om igjen øvelsen som ble utført feil. Hadde de gjort de, så hadde det blitt direkte opprykk på dem også! Så ikke gi opp, stå på videre, dette er noe dere kan!

Vi hadde jo også en klasse 3 deltaker helt fra Sørlandet denne gangen. Utrolig sporty å "bare stikke innom" på vei hjem fra Trippelstevne i Bergen ;-) Og sååå kjekt at det gikk bra! :-D

Under her kan dere se resultatene fra stevnet :-D

Dommer: Ghita Fossum


2 kommentarer:

cecilie sa...

Er du sikke på at du ikke skal ha en liten konkuranse i slutten av juli begynnelsen av august. Ronja trenger så sårt en liten konkuranse, å her nord er det jo ingen i nærheten.

Ghita sa...

Desverre Cecilie, jeg har rett og slett ferie da ;-)

MEN jeg kan legge det inn en annen gang det måtte passe for deg, hvis du gir meg beskjed i god til når du kommer ;-)