lørdag 12. september 2009

Travelt med bare en bil….

Denne uka har bare ”løpt” ifra meg. Har derfor ikke fått skrevet så mye i bloggen som jeg ville. Det har vært skamtravelt på alle måter, ikke minst fordi vi bare har hatt en bil (det tok tid å ha bilen på verksted denne gangen)….. det er vanskelig å få til alt vi skal - uten to biler. Ingen tvil om at vi kjører mye og er blitt helt avhengig av bilene…

Turer og diverse trening har stort sett foregått i nærområdet. Maia og Eivind har vært på Åsen noen dager, men også de merker travelheten med bare en bil. Det har ikke blitt så mye trening på Tara – bare på meg….., siden jeg har måttet gå eller sykle - litt mer enn vanlig denne uka. (Har gnagsår diverse plasser, som bevitner det….)Man kan si at jeg kjenner at jeg har muskler som ikke har vært i bruk på leeeenge…. Heldigvis fikk vi bilen igjen torsdag – det var en lettelse!!

Det har også vært mye å ordne til denne helgen, for Sbk har agilitystevne og utstilling på Orre, sammen med Nkk – det betyr jobbing….. Vi har jo også stand, som betyr enda mer jobbing…., men når denne helgen er ferdig roer det seg litt – tror jeg…… ;-)

Ingen kommentarer: