torsdag 17. desember 2009

Julepakker



I går var det siste sjangse til å sende juleposten, - og jeg er seint ferdig med alt i år….. – også juleposten….. altså måtte jeg pakke inn pakker og sende dem i går – enten jeg ville/hadde tid eller ikke…….

Da jeg hentet opp alle pakkene og julepapiret gikk Dewey og Kahrma nesten i spinn…. De vek ikke fra min side ett sekund, og de skulle sjekke alle pakkene……. – absolutt alle.

Jammen har de husk ja, og jammen har vi påvirket dem – enten det var med vilje eller ikke. Forventningen strålte ut av øynene på begge to. Hundene pleier jo å få flere pakker de også hver jul – som de med stor fornøyelse pakker opp selv :-D Tara hadde lagt seg nede og ikke fått med seg ”styret” – heldigvis…… - for hun er vanligvis verst!

Jeg hadde altså to firbeinte hjelpere til å pakke inn julepakker i år – og det var nesten verre enn å ha små tobeinte hjelpere……. – for disse to ville heller pakke opp en å hjelpe til med å pakke inn…… ;-)) Ja, ja det er nå koselig også da, selv om de flyr litt i veien m.m…… ;-))

Ingen kommentarer: