tirsdag 9. februar 2010

Moelven dag 2 – og hjemkomst

Denne dagen var visst ikke noe å skryte av mange feil eller disk på alle våre hunder. Kan vel ikke forvente så mye heller - etter flere måneder uten skikkelig trening. Derfor var de også ganske tidlig på vei hjem igjen. Var hjemme i 01.00 tiden natt til mandag.

Jeg sov da de kom hjem, så jeg har bare så vidt snakket med Maia.... Hun er jo alltid ”på farta”.

Selv har jeg (med god hjelp....) klart å ramponere dataen helt, så her er det mye som ikke fungerer som det skal. Slitsomt! Alt jeg skal gjøre tar mye lengre tid. Ja, ja får håpe jeg får kontroll igjen etter hvert.....

I går var jeg en tur med hundene samme sted som jeg gikk med dem fredag før de reiste, og jammen gikk Tara spor etter meg! Utrolig! Det er tross alt ca 75 timer siden vi gikk der!!! Det hadde jeg aldri trodd jeg skulle få oppleve, jeg måtte se etter flere ganger før jeg faktisk trodde mine egne øyner :-) Sporet gikk på snø og litt gammelt gress.

På kvelden da jeg kom hjem fra butikken og Eivind kom hjem fra jobb, måtte han en tur på legevakta. Han hadde et stygt fall onsdag ute i trappa og nå syntes han bare smertene i ryggen ble verre og verre. Joda det stemte nok. Han fikk konstantert 4 -5 brukne ribbein, så det blir sykemelding på han en stund – og løfte om at det bare kom til å bli verre de neste dagene. Kanskje ikke så rart at det ikke gikk så veldig bra på Moelven......

2 kommentarer:

Tommy sa...

Typisk Eivind og. Ikje vondt før man nesten ikke klarer å gå...

Ghita sa...

Ja, det er typisk Eivind. Og da de spurde han på legevakta hvor vondt han hadde på en skala fra 1 - 10 svarte han 3!!!