tirsdag 16. mars 2010

Årets første respitt

Det har gått noen uker av det nye året nå, og respitt etter respitt er gått i vasken pga været. Derfor var det denne søndagen første gang det var respitt i 2010. Det var respitt 9 og 10 av året, og Eivind var dommer, mens Tommy var hjelpedommer (nytt fra i år). Av en eller annen grunn så ble det bestemt at de skulle starte med disse respittene og så starte med 1 og 2 neste gang. Jeg vet ikke hvorfor, men de har nok en plan..... ;)

Jeg fikk tilsendt noen bilder fra respitten av Tommy, til bloggen min. Tusen takk!!
Så videre lar jeg bildene snakke for seg selv.....


Eivind og Dewey



Maia og Kahrma

Resultatene fra denne respitten er ikke offentliggjort enda, men jeg tror ikke våre hunder gjorde det så bra.....

Obs alle sammen!!! Vi har fått vite at det sannsynligvis har vært kennelhoste på Voss, så vær obs på om din hund virker smittet!!! Tror ikke våre har vært borti så mange andre, men det er jo fryktelig smittsomt da......

Ingen kommentarer: