mandag 29. mars 2010

Treningstips

Siden jeg nå har "litt tid til overs" så tenker jeg å legge ut noen treningstips av og til. Det kan være alt mulig som faller meg inn - med mindre det dukker opp noen spesielle ønsker som jeg er kompetent til å hjelpe med ;) I så fall er det bare å komme med forslag/ønsker :)

I dag har jeg lagt ut tips om hvordan man kan trene apport. Trenger noen flere detaljer så er det bare å ta kontakt. (Dette er bare en måte å trene apport på, men trener man på denne måten så vil i alle fall hunden elske å apportere ;)

Linken til siden finner dere på høyre side under treningstips - Apport

Jeg har valgt å starte med å legge ut tips om apport trening fordi jeg vet mange sliter med det og fordi både de som trener lydighet, triks, freestyle, bruks og i Nrh vil ha bruk for det.

Håper noen har nytte av det ;))

Ingen kommentarer: