onsdag 1. september 2010

Mandag 30 august 2010


Denne dagen slappet vi (hundene) av – en stund.... Mamma mente jeg må få litt ro nå. De to voksne hundene fikk en god tur med Even, mens mamma og jeg dro for å besøke mormor. Seinere på ettermiddagen var jeg med på Rally lydighets kurs. Den første som kom inn døra var Ritva – og vi ble kompiser med en gang :))

Jeg hilste på alle som kom inn, etterpå hadde jeg en liten undersøkelsesrunde, før jeg fikk tigget meg til et bein ;) - deretter la jeg meg ned og sov. Tisset litt i pausen, og hadde et par uhell inne – fordi mamma ikke fulgte med...... Den ene gangen prøvde jeg meg på å få belønning etter at jeg hadde tisset – men det går visst ikke – når vi er inne......

Jeg tilbød både sitt, dekk og kontakt denne dagen – og fikk mamma til å smelte helt.... ;))

Har nå fått så mange godbiter at jeg har vondt i magen – og det enda mamma prøver å lage godbitene bitte, bitte små. Hun sier at hun ikke tror jeg tåler «Duck» godbitene som hun kjøpte i Danmark – så da må hun finne på noe annet, til meg.....

Jeg var sliten da vi kom hjem denne kvelden, men hadde likevel litt overskudd til å herje litt med Tara og Dewey, da de kom hjem fra agility-trening med pappa.

Ingen kommentarer: