fredag 24. juni 2011

En liten RAK trening.

Tok en liten svipptur innom RAK i dag – siden vi var i Sandnes likevel – for å levere broderimaskinen inn til reperasjon..... :(

Her møtte vi også Merethe, Silje og Kila. Og Ficus var overlykkelig over å få treffe noen andre enn bare meg.... ;P

Vi trente litt av hvert; felt, bittelitt slalom, tuneller og sist men ikke minst fremadsending.

Igjen oppdaget jeg at jeg må passe på å trene fra begge sider. Ficus kan det meste når jeg fører fra venstre side – men hopper blant annet av feltene når jeg fører fra høyre..... Ja, ja det betyr mer trening.....

Slalom tok vi bare ett par ganger – jeg gadd rett og slett ikke trene så mye på det i dag. Tuneller trener vi fordi hun er så førervar / har så mye kontakt med meg, at vi ofte får vegring her - teit.... ;) Hun må lære seg hva kommandoen ”gjønå” betyr ;P
Merete (som også var der sammen med Silje og Kila) ga meg det rådet å ikke klikke – bare belønne fremover – dette prøvde jeg ut noen ganger, og jammen tror jeg det har noe for seg :) Takk Merethe!! :D

Fikk til noen fine fremadsendinger helt til slutt – med avstandsbelønning :)

Ingen kommentarer: