mandag 7. mai 2012

Utstilling Ficus 2012

Rosettfangsten etter Jærutstillingen;)

Sted
Arrangør
Dato
Plassering
Dommer
Orre/Jærutstillingen
NPPK
06.05
EXELLENT, CK, CERT, BTK, BIR
Cristian Stefanescu
Orre/Jærutstillingen
NBSK R
06.05
EXELLENT, BTK
Marit Sunde
Orre/Jærutstillingen
SBK
05.05
EXELLENT, CK, CERT, BTK, BIR
Olga Kupriyanova Sinko
Lillesand/Kristiansand

NKK
12.05
EXELLENT, CK, CERT, BTK, BIR, CACIB
Benny Blid Von Schedvin

Siden jeg har forstått at jeg «må» ha noen utstillingsresultater på Ficus, har jeg denne våren meldt på noen utstillinger. Det gikk som dere ser av resultatene ganske bra nå i starten, så får vi se hvordan det fortsetter  ;)
Det morsomme er at for det første etteranmeldte jeg (da jeg forstod at jeg ikke kunne trene som ønsket) og for det andre ble jeg opperert, slik at jeg ikke selv kunne gå. Ja, ja det ordnet seg ved at Eivind steppet inn (- som vanlig…) for meg. Og det ble jo bra resultater av det synes jeg selv J

Det aller, aller beste (mentalt for meg) var faktisk å få rødt, rød for Marit Sunde. Hun var en dommer som hadde noe å si om de fleste, så jeg er kjempefornøyd med det resultatet for henne J I tillegg spurte hun Eivind om Ficus virkelig var så bra i gemyttet som hun viste i ringen, da Ficus hoppet opp og hilste både på dommeren og ringsekretæren – med logrende hale J

Ingen kommentarer: