fredag 29. juni 2012

God sommer :)

Har ikke hatt tid, og ser heller ikke ut til at jeg får tid, til å blogge i nær fremtid.

Nå er de fleste forberedelsene til Agilityuken ferdig, men masse "i siste liten" ting gjenstår. Selv om jeg ikke er direkte involvert, så blir det likevel mye, når Eivind står som leder av alt. Jeg må trå til med det jeg kan. I selve uka er hverken jeg eller Maia satt opp på så mye - men vi skal være tilgjengelige "over alt" etter behov, så kjenner at jeg gruer meg.... - ingen forutsigbarhet stresser meg, skal innrømme det. Ja, ja. Nå får det bare bære eller briste.

Kanskje kommer det et lite innlegg av og til, men jeg lover ingenting, det kommer helt ann på hvor travelt det blir - og hvor sliten jeg er.

Ha en riktig god sommer alle sammen!

Lykken er en stille,
evig evne til å glede
seg over de små ting.

Våre 2 eldste og Donna...., begynner å bli noen år siden ;)


Ingen kommentarer: