mandag 18. juni 2012

Speed (rundering) i Vigreskogen

Ficus var 4 hund ut i «langløypa» denne lørdagen. Etter Linus, Bizzo og Balder. Deretter var det Ficus, Sibbe og Daisy.

Ficus hadde påvirkning på de fleste slag og rett i lek – fokuset på treningen var langt ut og rett ut – der jeg sender henne. Gikk ganske bra. Jo. Jeg er faktisk veldig fornøyd J Bjørn Erik styrte midtlinja veldig bra J Figurantene Ritva og Ronny var både Ficus og jeg også veldig fornøyde med

Daisy var siste hund ut og jeg holdt på å få totalt latteranfall da Ronny og Daisy runderte. Ronny haltende foran for å plassere seg  – og jeg haltende etter på midtlinja…,  - for ett syn – og for en gjeng…. ;D

Jeg hadde ellers egentlig planlagt en økt til - siden den første økta ble omtrent halvparten av hva jeg hadde tenkt, men da vi til slutt bare var 3 personer igjen (av 8) valgte jeg å droppe det. Hadde nok bare blitt tull hvis jeg ikke fikk styrt figurantene ordentlig – og da var det bedre å være fornøyd med det som hadde vært bra J
I stedet gikk Bisso, Ficus , Key, Ritva og jeg en liten tur, så klokka var nesten 18.00 da jeg endelig kom hjem – våt, kald og sliten… - men likevel fornøyd J

Ingen kommentarer: