fredag 28. september 2012

Rundering i Vigre skogen en onsdag kveld

Laget var nesten fulltallig + en ekstra, så vi delte oss i 2 grupper med 4 på hver gruppe.
Ficus var nest siste hund ut, det betydde overtråkk i løypa. Jeg hadde for en gangs skyld ikke bestemt meg 100 % for hva jeg skulle trene på, (valget stod mellom rundering og spor - i runderingsløypa, etter at de andre var ferdig) jeg valgte til slutt en helt vanlig rundering.

Jeg ville at Ficus skulle få funn på alle slag, men at figurantene lå på minst 60 meter. Dette fordi det er lenge siden vi har rundert og enda lengre siden vi har rundert i mørket.
Alt gikk som forventet så jeg er stort sett fornøyd. Skal jeg selv kikke på noe så må det være at hun ikke alltid har god nok fremdrift, men nå la jeg vel ikke opp til det heller da, men tror det må bli neste moment vi skal jobbe med i runderinga.

Uansett hun jobbet bra. Hun har nok også denne gangen hengt fast i «noe» for da jeg skulle putte henne i bilen oppdaget jeg at trekantdekkenet hennes var vekk L, men at hun likevel gjør en god jobb er jeg veldig fornøyd med.

Takk til figurantene Sonja og Frode D, som gjorde en flott jobb J

Ingen kommentarer: