torsdag 25. oktober 2012

En uke siden sist… ja, ja ;)

Gårsdagens trening var også overvær. Denne gangen var det litt mer struktur på tingene – siden Paul styrte, men vinden var fryktelig ustabil.

Det jeg er fornøyd med: Ficus går når hun får fert og da søker hun ganske bra.

Mindre fornøyd med at hun går litt for nært meg – som om hun er på tur. Mulig det er fordi hun trenger mer erfaring, ikke vet jeg.

Nå passet jeg på å ikke mase på henne – bare lot henne gå, for å teste hvordan det gikk. Jeg kunne jo ha sendt henne ut på slag, men siden det var overvær (nærmest patrulje med løs hund) ville jeg at hun skulle jobbe uten at jeg forstyrret henne.

Det jeg var aller minst fornøyd med, var at jeg gikk glipp av to meldinger. Jeg er ikke sikker på om det var jeg som ikke så dem, eller om Ficus slapp inne hos meg uten at jeg hadde registrert at det var melding. Uansett ikke fornøyd.

Ingen kommentarer: