torsdag 15. november 2012

Overværssøk på Orre

Bildet er fra Ficus sitt aller første overværssøk - etter gjenstand, 14 uker gammel ;)
 
I typisk «høst-vestlands-vær» dro vi på trening. Jeg var usikker på om det ville komme noen andre denne dagen, da vi bare var 2 påmeldte. Men fordi vi ikke visste om de som ikke var påmeldt kom, dro vi likevel til vårt oppsatte treningssted.  (Psst! Jeg har ingen grunn til å klage, da jeg selv har vært ustabil på treningene den siste tiden – men jeg har prøvd å fått gitt beskjed til de som har vært påmeldt, når jeg ikke har kunnet komme – og det gjorde Morten også J)
Jeg har 2 ganger tidligere kjørt bomtur hit til Orre, derfor sørget jeg denne gangen for at det var et par ekstra sekker i bilen – for da kunne jeg legge ut dem hvis ingen andre kom. Trene skulle vi i dag - samme hva ;)
Men da jeg kom til Orre stod Sonja og Xilly og ventet på oss :D

Det ble til at Sonja la seg ut som figurant først – for å gjøre seg litt kjent i terrenget (i mørket…) Ficus fikk et langt fint overvær. Så byttet vi hund, men siden vi bare var to, lot vi begge hundene få en økt til hver.
Jeg er superfornøyd med disse øktene. Ficus slo på mye lengre avstand en jeg hadde drømt om. Hun jobbet seg også laaangt vekk fra meg J

Meldingen var fin og hun hadde ingen problemer med påvisningen heller ;)

Jo, overvær er hun flink på – hun mangler fortsatt en del erfaring (min skyld som ikke trener nok på det…..), men hun jobber knallbra :D
Takk for en koselig trening Sonja og Xilly J

Ingen kommentarer: