fredag 18. januar 2013

Grusspor, Januar 2013

Bildet er av Kahrma sitt fotspor på en strand ;)

Årets første grusspor er unnagjort - og det gikk over all forventning :)
Ingen av sporene var så lange, men liggetiden var på ca 40 og ca 70 minutter - så det er jeg godt fornøyd med.
Det første sporet var etter meg selv og det gikk bra helt til de siste 5 meterne, da syntes jeg hun vimset litt, men det kan faktisk ha vært meg selv som ikke husker hvor jeg hadde gått.....
Ficus hadde to små sportap i dette sporet der hun sirklet litt, men ellers veldig bra. Sporoppsøket var det ingen problemer med - rett på sporet :)

Det neste sporet (med lengst liggetid) var etter "fremmed" sporlegger. Også her gikk hun rett på sporet, men i selve sporet gikk hun en del sekundært og hun hadde noen sportap.
Jeg er likevel fornøyd. Det var 10 kuldegrader, vinden kom sidlengs (i det andre sporet) og vi har ikke gått grusspor siden B-ukas arbeid på Evje, og da gikk det ikke særlig bra (syntes jeg).

Dette var kjekt, så dette vil jeg trene litt mer av - men, vi må vel snart ta tak i andre ting også... ;)

Forreten, belønningen var godbiter OG leke - og begge deler fungerte! :D

Ingen kommentarer: