torsdag 10. januar 2013

Supert overværssøk på Orre

Ficus er klar for trening.
Her ligger hun og følger med på Morten og Snusken mens de finner siste figurant ;)

I går var det igjen tid for å trene på Orre, og det er en type trening som jeg synes man kan se at hundene "vokser" på - hver gang. Derfor var jeg ganske spendt på Ficus denne kvelden - hun gikk jo veldig bra sist.

I går kveld virket hun ganske sliten før vi skulle dra på trening, derfor hadde jeg egentlig ikke så veldig store forventninger - men jeg håpet jo at hun ville jobbe bra....
- Og bra jobbet hun, veldig bra til og med! Hun søkte frivillig (uten at jeg sa ett ord - eller viste noen tegn på andre måter) langt vekk fra meg. Hun valgte også å søke opp i høyden. Da hun fikk fert nølte hun ikke et sekund engang, før hun satte avgårde og fulgte opp ferten - hele veien til figurant.

Jeg er knallførnøyd med henne. Gårsdagens overværssøk er nok de lengste Ficus har gått helt uten hjelp fra meg. Aner ikke hvor lange de var, men de var nesten så lange som man fikk til i sanddynene der vi var - og med den vinden som var. Så jeg var bare et stort smil i går :D

Ingen kommentarer: