tirsdag 3. februar 2015

Ficus, uke 8....

Da er Ficus begynt på 8 uke, og vi hadde avtalt med dyrlegen å røntge for å telle valper i dag.
Jeg var kjempespent for da vi var på ultralyd sa dyrlegen at vi kunne telle i slutten av uke 7. Nå viste det seg i dag, at det nesten var for tidlig.... Surt, men.... Det betyr at vi ikke fikk telt ordentlig og det ble mer gjetning enn telling.
Vi ble til slutt enig om at vi så 3 ryggrader og 2 hoder. Det siste hode lå sansynligvis bak ryggraden til Ficus så vi fikk ikke sett det.
Jeg ble nok litt skuffet over at vi ikke så flere, så ærlig skal jeg være - for nå er jeg jo nødt til å skuffe noen valpekjøpere..... Men er jeg realistisk så er det kanskje bra at det bare er 3, siden dette er vårt første kull :)
Uansett, nå begynner vi å bli klare på omtrent alle områder. I dag handlet jeg inn nytt termometer - og vaselin. Valpekassen er skrubbet og det er også halve hunderommet - mangler litt. Varmeteppe fikk jeg ikke tak i i dag, men satser på en ny runde i morgen. Når det er i hus, har jeg alt klart - tror jeg.... ;)

Ingen kommentarer: