lørdag 13. september 2008

Utstilling på Orre

Det ble ikke den helt store dagen for oss denne gangen heller…..

Dewey fikk blå sløyfe. Klarer ikke å tyde kritikken, men det så for meg ut som om det var noe feil med det meste….. Han beveger seg dårlig i liten ring, så da jeg hørte det skulle være inne var jeg egentlig forberedt på at det ikke ville gå så bra i dag. Maia, som stilte han for første gang ble nok litt skuffet, men etter hva tilskuerne sa, så gjorde hun en bra jobb. Får ta med at det står ”utmerket temperament” denne gangen også – det står det på absolutt alle kritikkene hans, og det er jo fortsatt det viktigste for meg :-D

Marianne fikk tatt noen bilder, her er ett av dem.....

Kahrma ble også stilt og fikk 2 røde sløyfer. Eneste tispen med rødt….! Her var kritikken bra, men hun var for lang (?) og hadde for lite dekkhår. Maia stilte så bra at folk utenfor ringen trodde hun var gått videre, så det var nok tross alt en opptur ;-)

I agility fikk Dewey en disk i agility, en 3 plass i hopp og 1 plass på lag - ikke sååå verst, selv om Eivind ikke er helt fornøyd ;-)
Tara vant hoppen, disket også i agility og kom på 2 plass i lag.
Så får vi håpe på bedre resultater i morgen – i agilityen. Det blir leeeeenge til neste utstilling (hvis jeg får bestemme……;-)

Selv har jeg stått/jobbet i standen vår hele dagen, så nå er beina kjempeslitne! Mye bedre med en hel dag i skogen ;-)

Ingen kommentarer: