mandag 21. september 2009

En annerledes helg

Helgen har vært ganske rolig for Taras og mitt vedkommende….. – uvanlig! Bortsett fra lørdagstrening, så tok jeg meg rett og slett fri fra allt annet – og det begynte å bli nødvendig, for her hjemme hoper det seg opp med ting som skulle vært gjort…. – ting som tar litt tid, og som jeg derfor ikke rekker ”mellom øktene” i hverdagen. Det var en av grunnene til at jeg valgte å ikke bli med på flyløft med 330 skvadronen denne søndagen. Nå taklet Tara det jo også ganske greit sist (selv om hun ikke likte det), og jeg tenkte at andre som ikke var med da - måtte få første pri denne gangen. Jeg stod altså over – men håper vi får bli med neste gang. For at det er lurt å trene på, er sikkert.


Maia og Kahrma var på kurs hele helgen med Lene Wilhelmsen. Det var Greg Darett sitt handlingsystem som stod på programmet til Sbk ”sin yngre garde”. Ikke så mange andre som holder på med dette handlingssystemet her i Rogaland (jeg vet ikke om noen andre), så da må man leie inn proff hjelp for å komme seg videre.

Eivind og Dewey har vært i Bergen i helgen for å gå trippelstevnet der. De var ”3 menn på tur” (Johnny, Erling og Eivind) og jeg har en mistanke om at de har storkost seg ;-)

- men resultatene ble det visst så som så med…. Eivind er i alle fall ikke fornøyd.

Har ikke fått alle resultatene til Dewey enda, men de kommer vel:

Oppdatert - del 1

19/9 – 09, NRK avdeling Bergen og Omegn

Agility 3 stor – 8 Plass

Hopp 3 stor – Disk

Åpen Hopp – 12 Plass

Lag 1 plass


20/9 – 09, Bergen Agilityklubb:

Agility 3 stor – 8 Plass

Hopp 3 stor – Disk

Åpen Hopp – 4 plass

Lag 1 plass

Ingen kommentarer: