fredag 12. mars 2010

OVERVÆR I «SLUSJ»

Annkom Orrestranda som 4 mann denne onsdagskvelden, luftet Tara i full fart – for sikkerhets skyld.... (hun sliter fortsatt med magen...)

Det så ut som ganske bra snøføre – til du satte beina i snøen. Da var det reine slusjen under snøen, så jeg regnet fort ut at denne kvelden kom jeg til å bli dassblaut.....

Den yngste hunden (Bjørn Erik sin) fikk gå først – mens det enda var lyst, og så fikk Odin gå, siden Tara har løpetid... (ja, igjen er det nesten 2 år siden sist!)

Da det var Tara sin tur ventet jeg litt med å slippe henne, sånn at hun ikke skulle løpe inn i naboteigen, noe hun er troendes til. To figuranter hadde lagt seg ut, og Tara fant ganske fort 1 fig. Bjørn Erik sa at hun meldte på litt avstand – men han så henne ikke.... Det var uansett for seint å gjøre noe med, siden jeg ikke fikk vite det før etterpå. Hun påviste i alle fall sikkert nok. Neste figurant fant hun også ganske kjapt og nå meldte hun fint (sa Kristin). På tilbakeveien hadde Aud lagt seg ut og denne gangen fikk Tara et langt nydelig slag. Nå meldte hun også fint og det var full fart på påvisningen.

Tara kom med god fart på alle innkallingene selv om hun hadde en liten stopp et sted ;)

Det var en rask, men kjekk liten økt. Dette er jo det kjekkeste Tara vet, så her får hun i alle fall motivasjonstrening (om man vil kalle det det...) jeg er fornøyd både med Tara og med figurantene.

- Og jeg var ikke blaut en plass da jeg kom hjem! Utrolig!!! :D

Ingen kommentarer: