tirsdag 12. april 2011

Litt fra resten av helgen også....

Dewey og Eivind har vel gjort det bedre enn denne helgen resultatmessig, men et lagnapp til NM ble det – og Dewey gikk feilfritt ;) Individuelt ble beste plassering en 3 plass.

Kahrma og Maia har også gjort det bedre før. De var med på vinnerlaget lørdagen, og beste plassering ble 5 plass individuelt.

Einar og Ruby debuterte sammen i konkurransesammenheng og var med på vinnerlaget for liten hund der de gikk feilfritt og der laget fikk napp til NM med 0 feilpoeng! :)

Andre og Bella var også uheldige denne helgen og fikk ikke de ønskede resultatene. De går i klasse.

Vidar og ? kom igjennom en hel bane og endte på 7 plass i klasse 1. Veldig bra!! :)

Tara har bare vært på lufteturer – og hun vil fortsatt ikke inn på agilitybanen engang :(
I dag har hun slitt med å stå på beina – hun sjangler avgårde :(

Ficus har blitt miljøtrent og sosialisert i helgen. Tror det er enda flere som har falt for henne nå – har i alle fall fått flere som er interessert i valp etter henne, når den tiden kommer (forutsatt at hun fortsetter å utvikle seg slik hun gjør - selvfølgelig ;) Men det er ikke så rart da. Hun er trygg og sikker i oppførselen sin. Hun ble forsøkt jaget vekk av et par sheltier, men hun snudde seg bare vekk. Det er jeg veldig fornøyd med. Jeg vet at hun kan svare om hun synes det blir for mye, men at hun ikke fyker opp for ”småting” (den ene var bare en valp) er jeg veldig, veldig fornøyd med :D

Jeg prøvde å tulletrene litt med henne på slutten av søndagen. Ville bare se om hun var trenbar i den settingen, og det var hun faktisk.... Jeg hadde ikke engang noen form for belønning med meg, men tømte farrisflasken og brukte den som ”leke” – det fungerte også ;)
Joda det er en herlig hund jeg har fått meg – håper bare jeg snart blir såpass frisk igjen at jeg kan satse ”alt” så vi blir et skikkelig bra team ;)

Ingen kommentarer: