torsdag 22. september 2011

Første ordentlige feltkorridor.

Denne onsdagen gikk NRH-treningen unna så det suste. Vi var bare 3 stykker fra laget som dukket opp. Runar og Steffen ville rundere og jeg ville ha en korridor – trener jo egentlig spor for tiden, men synes det blir feil å trene dette på onsdager pga liten liggetid/mørket. Dermed blir alternativet felttrening – for det krever jo også en del tid....
Runar var førstemann ut, og så tråkket Steffen et felt/en korridor til oss mens Ficus fikk se på – vi er helt i starten på dette med «styrt felt». Deretter fikk hun gå. Det tok ikke lang tid før hun kom med begge *bæsjeposene* som Steffen hadde lagt ut til henne. Dermed la han ut ett felt til – og nå lå den ene gjenstanden (posen) helt i starten av feltet – nærmest meg. Det gikk også bra. Jeg ser at hun trenger erfaring i å søke ordentlig i hele feltet men hun jobber ivrig og bra :) Tror nok vi skal fortsette med korridorer, men jeg vil legge det opp litt anderledes neste gang.
Helt til sist var jeg figurant for Betzy og det endte med en blåveis. At jeg ikke husker på at hun er en belger! De færreste belgere klarer jo å ta imot når du kaster noe til dem.... dermed fikk jeg den steinharde plastballen i retur – og ja den traff midt på kinnbeinet, det var svinaktig vondt! (I tillegg var det samme øye som Otto skallet i helgen....) Jeg klarte likevel å belønne og fortsatte som figurant til vi var ferdige. Men det er det jeg sier NRH er en risiko/ekstremsport – ingen tvil om det! ;)) - Men vil jeg være det foruten? NEI!!! :D

Ingen kommentarer: