onsdag 11. juli 2012

Vinner av finaleløpet Agilityuken 2012, i den åpne mellomklassen

Vinneren fikk denne (som er spesiallaget for uka),
gullmedalje, en magnum flaske med sprudlevann, og 4 treningshopp!

 
(Vet ikke om alle får opp denne linken....)

Velger å starte litt bakvendt og fortelle at Ficus vant finaleløpet i den åpne mellomklassen på lørdag i Agilityuken. Det var helt utrolig. Hun tok rett og slett 3 gull den dagen! :D
Litt kult at Ficus som akkuratt er startet i klasse 2, slo ut alle klasse 3 hundene ;)
Hun ble også kvalifisert i siste liten - fordi noen trakk seg (jeg hadde tidligere i uken disket noen løp med henne....- og her var det sammenlagte resultater som talte), så opprinnlig var vi ikke med.

Jeg må være så ærlig å si at det nok ikke hadde blitt like bra om jeg hadde løpt med henne - det var Eivind som sprang. Jeg er god på det grunnleggende, men er en elendig handler - så her må jeg skjerpe meg ;)

Dette er faktisk fra ett av løpene jeg løp :)
Fotograf: Ian Watts 
Flere bilder hos Ian Watts 

Forresten så sprang Eivind så bra med Ficus de løpene han sprang at de fikk alle napp til klasse 3 både i hopp og i agility. Helt tydelig at det ikke er hunden min det er noe i veien med i alle fall :)