mandag 8. oktober 2012

Rally Lydighets kurs

Denne helgen er brukt på Rallylydighetskurs.

Det var på tide for meg å få oppdatert kunnskapen min – og det får man jo ved å holde kurs J I alle fall gjør jeg det, for jeg oppdaterer alltid meg selv før kurs. Synes det er viktig å gi kursdeltakerne det de har krav på, og det betyr at man må være så god som mulig J

Det var en flott gjeng på 8 stykker fra Haugesund hundeklubb som hadde meldt seg på kurs. Og de ble i løpet av helgen veldig gode, syntes jeg. Nå håper jeg bare jeg har gitt dem et godt grunnlag for videre trening, slik at de til våren/sommeren møter oss i Rallylydighetsringen. Forutsetningene - ut fra gårsdagens nivå, skal i alle fall være til stede J

Var veldig kjekt å holde kurs for så entusiastiske folk! Lykke til videre med treningen folkens :D
Bilder fra en Rally lydighetskonkurranse i 2005 - Tara og meg ;)


2 kommentarer:

Gerd Marit sa...

Merkes på kursene at du forbereder deg. Superkult å se deg fra "tidligere tider" :)

Ghita sa...

Takk Gerd Marit :)