tirsdag 5. mai 2015

Hverdagen er begynt å normalisere seg.

Valpene er levert, vi begynner å komme i normalt gjenge - og Ficus begynner å få tilbake formen sin. (Det var forresten fryktelig vondt å levere fra seg "Lille-Ficus" (Arya) som vi hadde til hun var 10 uker....)

Myija kommer vi til å ha en del kontakt med fremover også - for hun bor hos Maia og Magnus.

Her er Myija på besøk hos Arya rett før hun reiste.

Iver har det som plommen i egget - tror jeg. Han ser ut til å stortrives på Høylandet, hos Marianne. Jeg får stadig fine oppdateringer derfra - og det varmer ett ferskt oppdretterhjerte.

Her ligger Iver og studerer hønene, mens han tar seg en velfortjent hvil.

Vi - Ficus og jeg, har ellers hatt noen fine NRH treninger de siste ukene - både når det gjelder spor og rundering. Så jeg tror ikke jeg trenger å bekymre meg for at ikke alt er som det skal være i den sammenhengen.

Ficus hadde noen flotte Agilityløp i helgen som var, med ikke mindre en 5 førsteplasser - 3 individuelle og 2 på lag. Ellers hadde hun en 2 plass, en fjerde plass og en individuell disk også. Samt at laget disket på lørdagen (Ficus hadde 5 feil).

Key hadde også noen bra løp, men det sniker seg stadig inn en liten feil.... Beste plassering for henne var 3, 5, 7 og 14 pass individuelt. Beste plassering på lag ble 4 plass. Ellers var det 3 disker (2 individuelle og 1 på lag) totalt hele helgen - så det begynner å komme seg.

Dewey fikk ikke gå denne gangen, han var ikke i form.

Selv hjalp jeg til på stevnet fredag og lørdag - og søndag var jeg en tur oppom Tromsø for å dømme et lite Rallystevne - det var veldig slitsomt å reise opp og ned på en dag, samt å dømme. Det gjør jeg derfor aldri igjen (må bare se i øynene at jeg desverre ikke er ung lengre....).


Ingen kommentarer: