tirsdag 26. februar 2008

Miljøtrening - Østrått rør

Jeg var ikke mye til hjelp for noen i går. Prøvde meg som figurant for Rotweiler Odin, men det var vanskelig å få gjemt seg skikkelig når ikke foten fungerer som den skal. Glatt var det også enkelte steder, - noe jeg fikk merke da jeg sklei på en palle...., og som ikke akkuratt gjorde foten bedre. Så etterpå fikk jeg "fri" og var bare observatør.

Tara var 3 mann i dag, og det var rett i lek. Hun fant først John inne i ett rør med pipedyr. Hun hadde ingen problemer med å gå inn til han, men skvatt visst litt da han kastet pipen til henne. Så fant hun Aud oppe på noen paller eller lignende, og til slutt Kaare mellom noen rør.

Jeg synes Tara jobbet bra. Hun er fortsatt uerfaren med å følge opp ferter, men vi så at hun slo og at hun jobbet på "noe". Veldig bra. I leken var hun ganske forsiktig. Hun er nok mer forsiktig i mørket enn ellers, - og så er hun jo heller ingen "buldoser" a `la Dewey...., men lysten til å finne og leke er det ingenting i veien med.

Ingen kommentarer: