søndag 28. august 2011

Lørdagsspor

På tide med litt oppdateringer her, ser jeg... Det får komme litt hulter til bulter – siden jeg ikke har fått ned alt i riktig rekkefølge – men det får dere bare bære over med ;)
Lapptoppen min halter – på alle måter... og den stasjonære dataen kolapset helt for ett par uker siden – surt :(

Ja, ja. Jeg og Ficus dro på hovedkurs for en uke siden – men først fikk vi med oss lørdagstreningen ;) Jeg valgte å trene spor. Det var bare Gro Elin og meg egentlig – men så dukket jammen Paul også opp. Gro Elin la ut 2 spor for Ficus og Paul ett. Jeg ville ha sporene mellom 150 – 300 meter og med figurant. Liggetiden husker jeg faktisk ikke nå – men de var i alle fall over 1 time gamle – det siste var nok nærmere 2... (må ta det litt forsiktig når vi ikke har trent på aldri såååå lenge).
Det første sporet gikk ikke bra i det hele tatt. Ficus slo på spor – men endte helt feil. Da jeg etterpå fikk tenkt meg om, så viste det seg at jeg hadde satt henne på feil spor! Gro Elin hadde hengt opp en rød sløyfe – og vi startet ved en gul.... At det går ann å være så dum!! (Det positive er at Ficus gikk spor – og det sporet må ha vært gammelt – fra dagen før, siden vi ikke har sett noen andre i terrenget denne dagen :)
I neste spor klarte vi å finne Gro Elin og også det siste sporet etter Paul gikk bra, så jeg var i godt hummør etter treningsøkta og tenkte at nå må vi klare dette på hovedkurs også. Jeg var i alle fall fullt motivert for hovedkurs etter både onsdagstreningen og lørdagstreningen :)

Ingen kommentarer: