lørdag 7. mars 2009

Barnevakt


I dag er ”gjengen ” min på Voss, og konkurrerer i agility. Så jeg er alene hjemme – nesten. Er barnevakt for lille Benjamin. Han har vært hos meg i natt, mens mammaen og pappaen har feiret at de har vært sammen i 2 år ;-) Han er helt herlig nå. Det er like før han slipper seg, og han er rask som lynet når han kryper – i sittende stiling ;-) Har begynt ”gå” i trapper – noe som har resultert i en del blåmerker…. Ellers er han høyt og lavt – men det er ikke vanskelig å passe han. Han er en snill liten gutt :-)

Veronica har lurt på om jeg har hatt Benjamin med meg når hundene har hatt godbitsøk, for ”godbitsøk” er noe av det kjekkeste han vet! Veronica strør rosiner utover og Benjamin plukker og spiser – modelllæring?? Det er i alle fall ikke like kjekt å få rosinene i en skål eller lignende. Kanskje vi må passe oss for at han ikke tror han er hund ;-) Husker at Einar også var veldig opptatt av hvordan dyrene spiste da han var liten. Han puttet maten sin i en skål og spiste på ”hundevis” da han var ca 1.5 år.



Benjamin kan sitte fint og spise også - så lenge det er morfar sin pizza han får....

Ellers er hundelekene morsommere en barneleker her hos oss. Ja, biler kan gå ann da, men pipeballer er bare steinkult!



Å lage engler i snøen i Trondhjem er også gøy!

Ingen kommentarer: